KDN Logotyp

Dr Rafał Paprocki osobistym tłumaczem światowej sławy eksperta marketingu dra Clotaire Rappaille’a

W dniach od 12 do 16 października 2019 roku odwiedził Polskę dr Clotaire Rapaille, międzynarodowej sławy ekspert marketingu, prezes Archetype Discoveries Worldwide. C. Rapaille to prawdziwa ikona marketingu, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata i konsultant większości firm z rankingu Forbes 100, m.in. NESTLE, L’OREAL, CHRYSLER, LEGO, NASA, PROCTER & GAMBLE, GENERAL ELECTRIC.

Wizyta C. Rapaille’a w Polsce była jednocześnie trasą promocyjną międzynarodowego bestsellera KOD KULTUROWY (C. Rapaille, MT-Biznes, Warszawa 2019), którego polska wersja miała właśnie swoją premierę. Pierwszym oficjalnym przystankiem była Małopolska Uczelnia Państwowa w Oświęcimiu, gdzie autor wygłosił obszerny wykład na temat badań rynku i kulturowych uwarunkowań zachowań konsumentów na całym świecie. Po trwającym 45 minut wykładzie nastąpił panel dyskusyjny, podczas którego C. Rapaille przez kolejne 45 minut odpowiadał na pytania studentów, przybyłych gości oraz wykładowców. Tłumaczem spotkania był pracownik naszej uczelni z Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji, tłumacz KODU KULTUROWEGO, dr. Rafał Paprocki. Po spotkaniu C. Rapaille zasiadł przy stoliku, przy którym ustawiła się długa kolejka po książkę wraz z jego autografem i własnoręcznym odciskiem kciuka. Około południa C. Rapaille wyjechał do Warszawy, gdzie przez najbliższe dwa dni udzielał wywiadów prasowych i radiowych.

Wywiad dla Harvard Business Review Polska. HBR to najbardziej prestiżowy magazyn dla menedżerów na świecie, którego wydawcą jest Harvard Business School, najsłynniejsza uczelnia biznesowa na świecie (dziennikarz prowadzący J. Koprowska, tłumacz R. Paprocki).

Wywiad dla magazynu POLITYKA (dziennikarz prowadzący J. Żakowski, tłumacz R. Paprocki).

Wywiad dla magazynu MY COMPANY (dziennikarz prowadzący K. Romanowska, tłumacz R. Paprocki).

Wywiad dla magazynu WYSOKIE OBCASY (Gazeta Wyborcza, dziennikarz prowadzący J. Kmiecicka, tłumacz R. Paprocki)

Wywiad dla stacji RADIO ZET (dziennikarz prowadzący P. Drabik, tłumacz R. Paprocki)

Wywiad dla RADIO DWÓJKA (dziennikarz prowadzący M. Nowak, tłumacz R. Paprocki).

Link do audycji powstałej na podstawie wywiadu: https://www.polskieradio.pl/8/3664/Artykul/2384349,Clotaire-Rapaille-kod-kulturowy-i-reklama

Link do artykułu w OOH MAGAZINE nt. wizyty dr C. Rapaille’a w Polsce: https://oohmagazine.pl/16296,swiatowy-bestseller-kod-kulturowy-promowany-przez-samego-autora-w-polsce.html

Rapaille ogłosił również, że wiosną 2020 rozpocznie prace nad kodem kulturowym Polski. Odkrycie kodu polskiej kultury ma być jednym z tematów jego kolejnej książki, którą planuje napisać we współautorstwie z dr. Paprockim.

Na skróty

Partnerzy Uczelni: